Goedemorgen Francine,
Het is al even geleden dat wij elkaar gesproken hebben maar vandaag heb ik eindelijk de uitslag van mijn vakbekwaamheidsexamen ontvangen en deze was VOLDOENDE!!!
Ik ben echt mega blij en wil jou en Hans bedanken voor alle hulp en steun tijdens dit proces, ik heb gemerkt dat jullie je echt hard maken voor jullie trainees.
Dat was echt heel erg fijn en dank daarvoor!

