Francine,
Bedankt voor je support, ik ben geslaagd voor vakbekwaamheid wonen!
Ik heb veel aan je gehad en raad het iedereen die 2 daagse training bij jou te doen

Francine,
Bedankt voor je support, ik ben geslaagd voor vakbekwaamheid wonen!
Ik heb veel aan je gehad en raad het iedereen die 2 daagse training bij jou te doen
