Het duurde even, maar ik ben GESLAAGD! Alles goed! Zooooo blij! Dankjewel voor de fijne voorbereiding met jou en je scherpe feedback. Ik heb er heel veel aan gehad. Wat ben ik blij! 😃😃😃
Het is al even geleden dat wij elkaar gesproken hebben maar vandaag heb ik eindelijk de uitslag van mijn vakbekwaamheidsexamen ontvangen en deze was VOLDOENDE!!!
Ik ben echt mega blij en wil jou en Hans bedanken voor alle hulp en steun tijdens dit proces, ik heb gemerkt dat jullie je echt hard maken voor jullie trainees.
Dank Francine en Hans, ik ben geslaagd voor vakbekwaamheid wonen en heel blij dat ik voor jullie trainingen heb gekozen.
De snelheid van de verschillende examenopdrachten bij SVMNIVO heeft me verrast maar doordat jullie mij goed hadden voorbereid kon ik alles duidelijk en goed binnen de gestelde tijden voor de verschillenden onderdelen afronden.
Ik wil jullie bedanken voor de super begeleiding, zonder jullie hulp was ik niet geslaagd, dan was ik niet zo goed voorbereid naar het examen gegaan. 😘 ❤️
Met een mooie feedback van de assessor bij verkoop: de onderhandeling loopt heel goed, de kandidaat is beleefd, proactief en deskundig, heel goed gedaan, complimenten.
Ik ben er enorm blij mee, want dat wachten de afgelopen weken was toch best spannend!
Dankjewel voor al je uitleg, support en studiemateriaal, dat is super fijn geweest en heeft me zeker geholpen in de voorbereidingen!
Wat ben ik jullie dankbaar. Zonder ervaring binnen een makelaarskantoor ben ik hieraan begonnen, en met jullie hulp en begeleiding heb ik toch mijn vakbekwaamheidsexamen weten te behalen.
Dat betekent echt veel voor mij. Ik ben ontzettend blij en trots dat ik mij nu NVM-makelaar mag noemen.
Dank jullie wel voor het vertrouwen, de steun en alles wat jullie mij hebben meegegeven.
Francine is niet alleen de beste lerares die je je kunt wensen voor het vakbekwaamheidsexamen, maar zij begeleidt je ook als een vriendin die echt voor je klaarstaat. Ze heeft mij ontzettend goed geholpen tijdens mijn voorbereiding op het vakbekwaamheidsexamen voor mijn KRMT-titel. Haar uitleg is helder, haar aanpak is persoonlijk en ze weet precies hoe ze je naar het juiste niveau kan brengen.
Wat haar bijzonder maakt, is dat ze niet alleen lesgeeft, maar echt met je meedenkt en je motiveert om het beste uit jezelf te halen. Ze staat altijd klaar om te helpen en zorgt ervoor dat je met vertrouwen je examen ingaat. Een appje in het weekend? Dat maakte niet uit, Francine gaf altijd snel antwoord.
Ik ben haar heel dankbaar en had mij geen betere begeleiding kunnen wensen.
Dankzij Francine en Hans heb ik mijn examen succesvol behaald.
Bij Francine heb ik de tweedaagse training tot Kandidaat Register Makelaar gevolgd en ik ben in één keer geslaagd!
Francine begeleidt je heel goed door het hele traject heen. Ze zorgt ervoor dat je bij alle onderdelen die je vooraf kunt inleveren de maximale punten haalt. Dat geeft je op het examen zelf wat meer ademruimte, waardoor je daar een foutje kunt maken zonder dat het je meteen de kop kost.
Tijdens het examen heb ik mijn verkoopplan niet helemaal af kunnen krijgen, maar doordat ik op de andere onderdelen alle punten had gepakt, ben ik alsnog geslaagd. Dat is echt te danken aan de gedegen voorbereiding van Francine.
Daarnaast heb ik vlak voor het examen nog een gesprekstraining gedaan bij haar trainer Hans. Hij leert je de fijne kneepjes van het onderhandelen, wat een mooie aanvulling is op de rest van de training. Kortom: een aanrader voor iedereen die zijn KRM wil halen.
Yesss!!! Als ik het goed lees, zie ik voldoende! Beoordeeld op 31 3 2026 Het moest echt even landen. Dankjewel voor je inzet Francine, echt heel fijn 🥰