Doinya van Dongen
Hi Francine,
Ik had de uitslag van mijn examen nog niet verwacht…. Maar ik heb ‘m en ben geslaagd!
Heel erg bedankt voor de goede hulp!

Doinya van Dongen Meer lezen »
Hi Francine,
Ik had de uitslag van mijn examen nog niet verwacht…. Maar ik heb ‘m en ben geslaagd!
Heel erg bedankt voor de goede hulp!

Doinya van Dongen Meer lezen »
Francine, volgens mij mag de vlag uit!!!! 🙃 🥳 🥹
Aaaah!!! Wat ben ik blij, het voorbereiden met het verkoopplan heeft me echt geholpen. Bijna alle punten voor gescoord!!
Lekker hoor, in 1 x geslaagd
😍 Nogmaals dankjewel voor al je hulp en vertrouwen in mij

Ha Francine, ik wilde even doorgeven dat ik ben geslaagd voor mijn examen!
Bedankt voor je hulp! 😃

Bam! Het is nu officieel!
Ik ben geslaagd voor vakbekwaamheid!
Dank voor jouw advies, goede begeleiding en training. Met een strakke planning en een deadline hebben we het samen tot een succes gemaakt!
Dankjewel Francien
Ik raad iedereen aan om door jou begeleid te worden. Vanuit de opleiding was er weinig ondersteuning. Door bij jou training te volgen heb ik het vak in een keer behaald! Met een zeer goed resultaat.

Delphine Duisters Meer lezen »
Beste Francine,
Blij dat ik na ruim 20 jaar toch de laatste stap heb gezet richting Register Makelaar, mede dankzij jouw 2-daagse training. Een pittig en intensief traject, maar absoluut de moeite waard. Nadat ik de eerste ronde door tijdgebrek niet direct kon doorpakken, heb ik je training nog een tweede keer gevolgd. En eerlijk: de kracht van herhaling maakte echt het verschil.
Ik kan het zeker aanbevelen. Tip voor toekomstige leerlingen: na de 2-daagse training ben je er nog lang niet. Ga in de twee maanden erna meteen vol aan de slag, anders verdwijnen belangrijke details naar de achtergrond.
Je trainingsopbouw zit ijzersterk in elkaar. Je brengt structuur in een enorme hoeveelheid stof en weet precies waar de focus moet liggen. Je energie werkt aanstekelijk, je feedback op het huiswerk is scherp en inhoudelijk top. Je begeleiding richting het examen is geweldig: je trekt je leerlingen erdoorheen, mits je je huiswerk netjes doet ;-). Fijn dat ik in de maanden tot het examen altijd even met je kon appen en snel antwoord kreeg.
Wat jou echt onderscheidt, is je combinatie van praktijkervaring in de makelaardij en je didactische kwaliteiten vanuit het onderwijs. Je bent goed bekend met de wereld van de NVM, VastgoedCert en SVMNIVO, waar de regels voortdurend veranderen. Je attendeert je leerlingen op actuele wijzigingen en zorgt dat we altijd met de juiste kennis aan de slag gaan. Je lesboeken zijn overzichtelijk, actueel en heel prettig om tijdens de voorbereiding op het examen te gebruiken.
Het was ook heel leuk om andere leerlingen in hetzelfde traject te leren kennen; met een aantal heb ik zelfs contact gehouden. Extra fijn is dat jouw trainer Hans vlak voor het examen nog een sessie kan geven om de rollenspellen die op het examen voorkomen te oefenen.
Ik kan jouw 2-daagse training van harte aanbevelen aan iedereen die de stap wil zetten naar KRMT of RM.
Dank voor alles, en we blijven jullie zeker promoten!

Francine!
I did it🙌❤️
Voldoende voor vakbekwaamheid, ik ben geslaagd!
Ben zo blij, heel veel dank voor je begeleiding!

Geslaagd!
Thx voor al je hulp Francine, tranen van blijdschap en ontlading staan in mijn ogen.

Het verlossende woord 🤣
Geslaagd! 🥳🥳
Bedankt Francine, voor de tips en lessen anders was het niet gelukt! 😁💪

Pim van der Deijl Meer lezen »
Daar kwam het fantastische nieuws dan; Ik ben geslaagd! Niet te bevatten hoe fijn dit positieve resultaat is.
Mede dankzij Francine en Hans heb ik dit resultaat behaald. Het is voor vele een zeer lastig examen, waarin alleen praktijkervaring echt niet voldoende is.
De concrete en zorgvuldige begeleiding van Francine en Hans is dan ook zéker een must en een volmondige aanrader. Continu bereikbaar en op de hoogte van het laatste nieuws rondom SVMNIVO en de examenstof.
Ik hoop dat jullie de komende jaren nog veel potentiële makelaars blij mogen maken.
Nogmaals enorm bedankt voor jullie hulp en inzet.

Hi Francine,
Zojuist heb ik de uitslag ontvangen, ik ben geslaagd !! 🥳
Bedankt voor je begeleiding!
Ah…. ik ben zo opgelucht ! 🥳

Hi Francine,
Ik durf het bijna niet te geloven.
Maar ik ben geslaagd! 😀 Zo ontzettend fijn! Een hele last van mijn schouders
Heel erg bedankt. Zonder jou had het zeker niet gelukt!
Echt heel erg fijn, was heel erg blij met al je hulp 🥳😀

Leandra de Korver Meer lezen »
Jaaaaaaaa!.. 🥳
Jaaaaaaa….
Jaaaaaa…..
❤️❤️❤️❤️
Jij hebt echt geen idee hoe blij ik ben!

Evelien van der Zalm Meer lezen »