Wat een opluchting, GESLAAGD voor mijn examen vakbekaamheid wonen!
Na de digitale 2 studiedagen, ben ik direct aan de slag gegaan met de opdrachten. Hierbij heb ik goede en met name snelle feedback ontvangen van Francine. Hierdoor heb ik goed gescoord op deze onderdelen. Dit heb ik als erg prettig ervaren.
Doordat ik de onderdelen die in het vakbekwaamheidsexamen voorkomen van tevoren goed had geoefend, had ik de dag zelf vertrouwen waardoor dit naar mijn gevoel goed ging.
Tijdens mijn vakantie ontving ik het verlossende bericht dat ik geslaagd ben, een grote opluchting!
Francine, bedankt voor alle hulp, ik kan iedereen jouw aanpak aanbevelen!
Binnen 1 jaar KRMT, ik ben enorm blij! Het was een heel pittig jaar met de grootste hobbel aan het einde.
Van meerdere mensen hoorde ik dat ik voor die laatste hobbel bij Francine moest zijn. Ik zag het helemaal voor me lekker nachtje hotel in Wassenaar! Helaas liep het anders, vanaf thuis achter de laptop.
Maar Francine mijn complimenten!! Eerst het indrukwekkende studiemateriaal, de leuke maar intensieve twee-daagse online training en bij elke app direct een antwoord. Oh wat was je soms kritisch maar zulke goede punten. Heel erg bedankt voor al jouw hulp!
Francine bedankt voor alles! Je hebt mij echt geholpen de laatste hobbel over te komen.
Ik raad het iedereen aan om de opleiding vakbekwaamheid bij Francine te volgen.
Ze geeft een goed beeld van wat je te wachten staat, geeft 24/7 feedback, spreekt eerlijk haar bevindingen uit waardoor je veel van haar leert en geeft goede oefeningen om je klaar te stomen voor het examen.
Ook haar 2 daagse training is goed in elkaar gezet. Kleine groep waarbij veel interactie is en je in een vogelvlucht door je examen gaat.
Francine heel erg bedankt voor alles & het beantwoorden van al mijn eindeloze vragen!
Door de tweedaagse examentraining werd het mij eindelijk duidelijk wat er van examenkandidaten wordt verwacht. De uitgebreide informatie waarbij Francine letterlijk punten naar voren laat komen die in examen voorkomen, zijn zeer handige handvatten tijdens het studeren.
Je kunt alle examenopdrachten met Francine oefenen. Doordat Francine elke ingestuurde opdracht flink scherpslijpt, voelt het misschien alsof dàt ietwat overdreven is totdat je steeds beter door gaat hebben dat dat nou juist hetgeen is wat de examencommissie bij SVMNIVO van de kandidaten verwacht.
Francine is zeer snel in haar reactie op ingestuurd materiaal en is direct in haar mening. Dit is fantastisch als je in één keer wil slagen.
De onderhandelingstraining met Hans is een mooie aanvulling op de tweedaagse training en zeer waardevol als je die kort voor je examen met Hans afspreekt. Ook vanuit deze training kwamen letterlijk besproken punten terug in mijn onderhandelingen tijdens mijn examen.
Ik ben door deze handvatten en ingesproken moed van Francine en Hans met een zeer rustig gevoel naar het examen gegaan. De assessoren die ik tegenkwam waren ook ontzettend aardig en geruststellend maar ik voelde me zo zelfverzekerd dat ik geen zenuwen heb gehad.
In één keer geslaagd!! Dank je wel Francine en Hans, ik verwijs naar jullie door aan iedereen die óók in 1 keer wil slagen!!!
Begin januari de 2-daagse Tempo training (hoog tempo!) bij Francine gevolgd. Ontzettend veel nuttige informatie, tips en handvaten werden aangereikt tijdens deze training. Maar dan komt het nog: oefenen, oefenen, oefenen!
Gelukkig is Francine er om je bij te staan als je iets niet begrijpt, dringende vragen hebt (snel antwoord!) of het gewoon even niet meer ziet zitten. Echt aan te raden als je goed voorbereid het vakbekwaamheidsexamen makelaar wonen in wilt gaan. Dat geldt trouwens ook voor de speciale 1 op 1 gesprekstraining met Hans!
Woensdagmiddag 28 april 13.15 uur, nog geen 3 weken na mijn examen een Appje van Francine: “Heb jij al een uitslag?… er zijn er nl al geslaagd in ‘jouw-week’ nl…” Even voelde ik die stress van het examen weer en toen ineens stond het daar in mijn account: GESLAAGD! Die middag nog 2x gecheckt of het wel echt zo was :) Wat een opluchting!
Hans, Francine, jullie zijn toppers, zonder jullie was het niet gelukt, dat weet ik zeker!
“De wel bekende laatste loodjes wegen oh zo zwaar”
Na het eerste deel van de KRMT bij de Vastgoed Academie heb ik voor die laatste loodjes gekozen met Francine te werken. Wellicht mijn beste studiekeuze sinds lange tijden.
Vakbekwaamheid is best veel, maar Francine loodst je hier zo doorheen en geeft structuur aan het examen. Handvatten hoe je ieder onderdeel van het examen op de juiste manier aan te pakken en jezelf eigen kunt maken.
Een unieke werkwijze en ze is altijd bereid te helpen. Een aanrader voor iedereen met en zonder praktijkervaring!
Bedankt Francine, dankzij de structuur die hebt gegeven voor dit examen heb ik het zonder stress gehaald, ondanks de huurverrassing 😅