Statistisch is het met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat er bij het vakbekwaamheidsexamen KRMT deelnemers zijn die niet, op voorhand, een training hebben gevolgd bij Francine.
Ik ken ze niet; statistisch is het echter reëel dat ze bestaan. Deze deelnemers doen zichzelf tekort.
Francine is ijzersterk in het voorbereiden van deelnemers op het examen vakbekwaam makelaar wonen, dat (na het volgen van haar training) zowel door mijn collega Stephanie Steensma als door mijzelf met goed gevolg in 1 x is afgerond.
Francine is erg goed op de hoogte van de vereisten, scherp in het reageren op vragen en zowel voor als na de training bijzonder goed bereikbaar – zowel per whatsapp als per mail.
Zonder die 2 daagse training van Francine het examen in gaan zou voelen als droogzwemmen, terwijl het examen na het volgen van de training voelt als een warm bad: ‘Ah, dit is exact waar Francine mij op heeft voorbereid’.
Kortom: doe jezelf een plezier, en boek die 2-daagse, meer heb je niet nodig.
Yeahhh ik heb mijn gewenste doel bereikt! Na jaren heb ik mij eindelijk in mogen schrijven in het befaamde register K-RMT. Ondanks dat ik alle examens in 1 keer heb gehaald, heeft het veel langer geduurd dan ik voor ogen had. En wat er allemaal tussen door gevlogen is. Onvoorstelbaar hoe vaak het leven van een mens in een paar jaar tijd kan veranderen.
De ontmoeting met jou, Francine, staat me nog zo goed bij. De klik met jou voelde ik meteen. Ik was net voor mezelf begonnen als makelaar en jij gaf mij de tools in handen waarmee ik verder kon tijdens mijn vliegende start. Wat een bijzonder mooi mens bleek jij te zijn. Altijd bereikbaar voor raad en daad. Zowel in mijn werk, als in mijn opleiding en zelfs privé. Streng enerzijds en zo empathisch anderzijds. De schop onder mijn hol of juist de aai over mijn bol op momenten dat ik het zo nodig had. Je voelde precies aan wat ik nodig had. Altijd met respect en vol vertrouwen in mij.
Ook jou, Hans, heb ik leren kennen. Van de gezellige lunches tijdens de trainingen bij jullie in het gezellige Wassenaar, tot aan de persoonlijke training met jou. Al net zo bevlogen als Francine. En jullie hadden gelijk. De tijd of beter gezegd het tijdsgebrek tijdens het examen was voor mij de grootste vijand. Gelukkig was ik goed voorbereid door jullie!
Met 4 bananen onder de arm richting het examen. Een intensieve ochtend die -gelukkig- snel voorbij gaat. De examinatoren heb ik als fijne mensen ervaren, ondanks dat sommige onderdelen heel onnatuurlijk voelden voor mij.
Het verlossende telefoontje van Francine: “Heb je al in je account gekeken?” zal ik niet vergeten. Net als jullie. Jullie zijn een prachtig stel! Hartelijk dank voor de goede begeleiding! Jullie gaan echt een paar stappen verder. Jullie voegen echt iets toe
Met trots mag ik jullie vertellen dat ik geslaagd ben en nu officieel de letters KRMT achter mijn naam mag plaatsen. Dit heb ik mede te danken aan Francine, Hans, want wat zijn dit een toppers!
Op naar het examen vakbekwaamheid. Al vanaf het begin van de opleiding zag ik daar tegen op. Al in de groep bij IPD zong de naam: Francine rond en vervolgens gaf iemand die al bij haar had getraind mij de tip om contact op te nemen met Francine en tot op de dag van vandaag ben ik nog altijd ontzettend blij met mijn keuze.
Francine heeft mij in een tweedaagse online training alles verteld wat van belang is en een paar dagen voor het examen heb ik met Hans nog de puntjes op de i gezet. Ik was er klaar voor!
Francine en Hans bedankt voor jullie geduld, deskundigheid en motiverende woorden! Ik ga jullie zeker bij iedereen aanraden!
Nog steeds moet ik af en toe even checken of het echt zo is….maar JA!!!! Ik ben geslaagd!!!!
De training was zo super gericht alleen op wat er toe doet in het examen, beter kan niet!! Tijdens het examen kwam niks als een verrassing. Buiten de hele fijne en goede training heb ik het meest gehad aan de persoonlijke ondersteuning daar buiten, gewoonweg bijzonder!
Bedankt voor al je support, ondersteuning en tips Francine!
Na het lezen van de vele lovende referenties had ik besloten om direct bij Francine te starten met de Tempo training.
En ja, ook ik kan het iedereen aanraden! Je gaat in 2 dagen in rap tempo door de stof waardoor je exact weet wat je kunt verwachten op het examen. Hierdoor kun je je gericht focussen op de opdrachten die je moet maken waardoor je met een gerust hart het examen in kunt gaan!
Als kers op de taart heb ik ook nog de gesprekstraining bij Hans gevolgd!
Dus heb je twijfels? Niet nodig! Gewoon doen!
En boek vooral daarna ook de gesprekstraining bij Hans want die is echt zéér waardevol (ook als je al werkzaam bent binnen de makelaardij 😉).
Wat heb ik vaak tegen je gezegd, ik kan niet wachten totdat ik ook zo’n berichtje naar je mag sturen als al die anderen die al geslaagd zijn. En dan staat het er ineens zwart op wit: GEFELICITEERD U BENT GESLAAGD! Zo ontzettend blij!
En wat hebben jullie ons goed voorbereid, de 2-daagse training was online, maar werkte erg fijn juist omdat de groepjes klein waren. Visiestuk schrijven, brochure maken en verkoopplan na verkoopplan typen. Had je een vraag, dan had je binnen no-time weer een antwoord en kon je weer door, zelfs in de weekenden en avonden.
Samen met Hans een week voor het examen de onderhandelingen en het aankoopgesprek geoefend en dan echt op naar het examen. Het verliep precies zoals je had verteld en al duurt het examen uren, ze vliegen om.
Bedankt Francine voor je enthousiasme, je geduld en je inzet. Natuurlijk ook dank aan Hans voor de één op één training. Jullie zijn zo gedreven en zo’n topteam!
Echt ontzettend fijn om zo het nieuwe jaar in te gaan!
Wat een geweldig kerstcadeau is dit! BAM!!! Op de valreep zojuist uitslag ontvangen, geslaagd voor mijn examen Vakbekwaamheid voor het KRMT diploma!
Echt, Francine, het was mij nooit gelukt zonder jouw fijne online-training, jouw mooi verzorgde leerboeken met veel beeldmateriaal én bovenal jouw persoonlijke support via WhatsApp. Je hebt me er doorheen gesleept, werkelijk waar!
Wat voelt dat lekker! Ik ben nog steeds onwijs blij dat ik de overstap heb gemaakt om deze laatste eindsprint samen met jou te doorlopen.
De tweedaagsetraining geeft een helder beeld van wat er gaat komen, wat belangrijk wordt geacht en welke details, ook al loopt het in de praktijk anders, van belang zijn.
Francine windt er geen doekjes om, is direct en praktisch ingesteld en dat is juist wat je nodig hebt en wat motiveert.
Dank voor je betrokkenheid juist ook na de training, en je positiviteit!