Tijdens de opleiding basistheorie kreeg ik het al van meerdere kanten te horen.. voor je vakbekwaamheids opleiding KRMT moet je naar Francine Verbiest gaan!!
Bij de huidige opleider kon ik gelukkig onder de reservering uitkomen en heb ik me meteen aangemeld voor haar 2 daagse Tempo training.
2 daagjes naar Wassenaar waar we goed werden verzorgd met van alles lekkers op tafel. Volgens Francine was dit van groot belang, dit suikerdieet en moesten we dit ook zeker voor ons examen ook lekker doen. Nou dat heb ik gedaan hoor. Aan het eind van elke dag kon ik geen M&M meer zien🤣
Ik heb heel veel geleerd in deze 2 dagen en vooral een heel goed beeld gekregen van wat ik kon verwachten tijdens het examen. Daarna kon thuis het stampen en oefenen begonnen.
Omdat ik nog niet in de makelaardij werkte destijds heb ik dan ook gretig gebruik gemaakt van het Whats App lijntje met Francine. Ze gaf altijd snel antwoord en vaak niet meteen een direct antwoord maar een hint om mij zelf na te laten denken en zelf op het antwoord te laten komen.
Om een lang verhaal kort te maken, vakbekwaamheid bij Francine is me echt super goed bevallen en ben ik heel blij dat ik de stap heb gezet om haar te bellen.
Ik heb de 2 daagse training (online) aan haar lippen gehangen. Dit heeft mij enorm geholpen want ik was al lange tijd uit het leerproces en zeker het vakbekwaamheid examen , wist ik gewoon niet wat ik kon verwachten.
Francine is ook heel goed in motiveren naast de training.
Kan haar begeleiding voor 100% aanraden. Dankjewel, ik ben echt dik geslaagd!
Nadat ik bij jou de KRMT training had gevolgd wist ik dit komt goed.
Jouw zeer gerichte training en studiemateriaal hebben mij goed voorbereid op het vakbekwaamheidsexamen.
En vervolgens heb ik je advies opgevolgd en flink geoefend op elk onderdeel, dat jij dan nakeek met een (zeer) scherpe blik. Duidelijke feedback kreeg ik van je, daar kon ik wat mee! Je reageerde supersnel op appjes.
Nadat ik me had opgegeven voor het examen heb ik een gesprekstraining bij Hans gedaan, waarna ik met alle zelfvertrouwen het examen in ging. Spannend, maar ergens voelde ik dat ik er klaar voor was.
Het wachten op de uitslag leek wel eeuwen te duren en op vakantie in Rome hoorde ik dat ik geslaagd was. Wat een feest was dat!
Francine, met jouw aanpak heb je al zoveel mensen blij gemaakt en mij nu ook. Bedankt voor ALLES!
Wat ben ik blij dat ik jullie benaderd heb voor de begeleiding richting mijn KRMT examen: de korte lijntjes per whatsapp (nagenoeg 24 uur per dag), het volledige trainingsmateriaal, maar ook zeker de gave om zaken te relativeren met een gezonde dosis humor, is een werkwijze die bij mij past en mij geholpen heeft om de laatste stap in mijn opleiding te zetten.
Gelukkig met succes, want een dikke week na het examen kwam het verlossende mailtje: GESLAAGD!
Inmiddels heb ik al verschillende mensen naar Wassenaar gestuurd en zal dat blijven doen.
Jullie kunnen echt trots zijn op jullie unieke aanpak!
Als je een docent zoekt met drive, dan is Francine de perfecte docent voor jou!
Bij Francine heb ik de laatste stap doorlopen van m’n KRMT opleiding. Ik wilde snelheid, de overige opleidingsinstituten konden daar niet op inspringen. Ik wilde niet weer avonden weken/maanden bezig zijn, maar snel mijn vakbekwaamheid afronden. Toen ik van Francine’s korte trainingen hoorde dacht ik ‘dit klinkt ideaal’
En dat is het ook! Eerst heb ik praktijkleer wonen perfect doorlopen met de goede begeleiding van Jeroen van Wylick. Met die module in mijn zak boekte ik bij Francine zelf. Wat een powervrouw! Altijd bereikbaar, altijd betrokken, geïnteresseerd en ongelooflijk veel kennis en kunde in huis om je perfect te begeleiden naar het Vakbekwaamheidsexamen.
Op de dag zelf voor en na het examen altijd d’r betrokkenheid getoond. En samen wachten op de spannende uitslag.. en daar was het: geslaagd!!!! Echt dankzij Francine, een geweldige begeleiding!
Binnen 1x mijn examen vakbekwaamheid KRMT gehaald!
Heldere duidelijk uitleg met een goed boek ter ondersteuning. Ondanks de Corona perikelen kon mijn training bij Francine toch plaatsvinden waardoor ik geen vertraging opliep!
Met name jullie tips voor het vele oefenen zodat het verkoopplan binnen de 90 minuten geschreven kan worden gaf me een hoop rust.
Intake is een lastig onderdeel waarin je eigenlijk nauwelijks een foutje mag maken. In dit onderdeel kom je in tijdnood omdat het lastig is in 15min alles te vragen, gelukkig met Hans geoefend.
Uitleggen van koop/huur overeenkomst is eigenlijk prima te doen.
Maar een koop/huur overeenkomst opstellen is echt taai in zo’n korte tijd. Wellicht moet men hier meer in oefenen dan ik had gedaan.
Jouw Tempo training was helder, duidelijk en leuk om te volgen! Af en toe wat onzeker geweest over mijn kunnen en door de directe terugkoppelingen, maar gelukkig allemaal goedgekomen!