Claudia Advocaat
Yesssss ššš
GESLAAGD!
Francine, hartelijk dank voor al jouw inspanningen!

Claudia Advocaat Meer lezen Ā»
Yesssss ššš
GESLAAGD!
Francine, hartelijk dank voor al jouw inspanningen!

Claudia Advocaat Meer lezen Ā»
Geslaagd voor vakbewaamheid KRMT!! Wat ben ik blij!
Zonder Francine en Hans was me dit nooit gelukt, daar ben ik van overtuigd.
Ik ben (nog) niet werkzaam in de makelaardij, dus ik had geen praktische kennis en dat geeft achterstand.
Zonder werkervaring waren alle andere toetsen goed te doen en ik verwachtte dan ook deze laatste toets wel even te doen.
Ik ging veel te snel op examen, tegen het advies van Francine in.
En ze had gelijk, want ik zakte helaas.
Gelukkig stond ze samen met Hans weer voor mij klaar en ben ik de tweede keer wĆ©l geslaagd š„³

Hoi Francine en Hans,
Uitslag is binnen, GESLAAGD!
Tijdens mijn basisopleiding kwam je naam meerder keren voorbij, het advies was steeds dat wanneer je voor je Vakbekwaamheid gaat je de opleiding bij Francine moet volgen.
Geen moment spijt gehad van mijn keuze om dit ook daadwerkelijk bij jou te gaan volgen.
Een heldere uiteenzetting van de stof tijdens de 2 daagse cursus maar ook de controle van de brochure, visiestuk, verkoopplan en intake behoren tot je dienstenpakket. De gesprekstraining met Hans had ik ook niet willen missen. Vanaf het moment van aanmelden tot aan mijn examen hebben wij gecommuniceerd via Whatsapp, zakelijk, snel en helder er bleef geen vraag onbeantwoord, dank hiervoor!
Ik wil jullie beide heel erg bedanken voor de input en ondersteuning en als er nog mensen zijn die zichzelf afvragen waar je de Vakbekwaamheid opleiding moet volgen dan heb ik nog wel een tip.
Doe dit bij FRANCINE het is elke euro waard!

Francine, Hans.. āWe got himā š
Voor de maatwerkbegeleiding die jullie (24/7) hebben gegeven, ben ik jullie onwijs dankbaar!
De onlinetrainingen i.c.m. de toegezonden hand-outs en het open WhatsApplijntje.. waar ik tevens iedere dag een praktijkvraag in aantrof, TOP!
Vermoed niet dat ik jullie in de toekomst bij iemand behoef aan te bevelen, want wanneer zij zich een beetje verdiepen in hetgeen ze voor ogen hebben -> behalen van het K-RMT diploma. Dan kƔn het niet anders dan dat zij uiteindelijk bij jullie terechtkomen!
Heel veel geluk & succes gewenst en nogmaals bedankt voor alles!

Lieve Francine,
Ik leerde je kennen bij mijn opleiding voor ARMT. Nadat ik die succesvol had afgerond, ben ik dat lekker een tijdje gaan doen.
Nu kwam ik opnieuw met je in contact voor het allerlaatste stukje van de KRMT opleiding.
Ik houd ervan om te weten waar ik aan toe ben en jij hebt me op dit laatste deel goed weten voor te bereiden.
Dankjewel voor je support!
In een keer geslaagd!

Ricky van Herwijnen Meer lezen Ā»
Francine!
Het is gewoon gelukt !!!
Ik ben na mijn training bij jou in 1 x voor mijn vakbekwaamheid KRMT geslaagd!
Bedankt!

Jeannell Hermsen Meer lezen Ā»
Heel blij!
Geslaagd voor Krmt!
De lessen van Francine zijn super, ze stomen je echt klaar voor het examen.
In tegenstelling tot andere opleidingscentra die ik heb gehad, leerde ik bij Francine in korte tijd de juiste stof.
Ook tijdens het studeren thuis staat ze altijd klaar voor advies, heel fijn als je op zondag nog vragen hebt.
Ook op de dag van mijn examen hadden we nog contact, heel attent.
Francineās trainingen zijn een aanrader voor iedereen die het vakbekwaamheidsexamen moet doen!

Na helaas een keer gezakt te zijn voor het Specialisatie Wonen KRMT examen, toch maar eens Francine benaderd om me te helpen.
En⦠dat had ik veel eerder moeten doen!
In 2 dagen loop je door de stof heen en met veel oefenen en de tips van Francine en Hans ben je top voorbereid.
Ik kan jullie dan ook aan iedereen aanbevelen!

Martijn Hummelink Meer lezen Ā»
Lieve Francine en Hans,
Geslaagd!!
Heel, heel erg bedankt voor jullie SUPER begeleiding om het vakbekwaamheids-examen KRMT te halen.

Haha YEAAAAHHH vakbekwaamheid in 1 x gehaald!
Helemaal dankzij jou Francine!
Je bent een kanjer! š

ā¦.Geslaagd voor vakbekwaamheid KRMT!
Jazeker!!!
Ik ben echt super, super blij Francine, bedankt!!!!

Marieke van den Akker Meer lezen Ā»
ā¦.āIk ben geslaagd voor vakbekwaamheid KRMT!
Heel hartelijk bedankt voor jullie goede zorgen!āā¦.

Bibian Willemsen Meer lezen Ā»