vakbekwaamheidsexamen

Jennifer van der Leest

Lieve Francine,

Terwijl ik deze review aan het schrijven ben, denk ik terug aan de reviews die ik op je site las voordat ik met de training K-RMT startte.

Al deze mensen waren al geslaagd en ze waren stuk voor stuk super positief over jou.

Jouw Tempo training heb ik als super prettig ervaren!

Meteen na mijn aanmelding ontving ik je boek en startte je de 1 op 1 app.

Ik wilde graag meteen aan de slag met de brochure en visie omdat mijn training een paar weken later gepland was. Van het begin af aan, heb je me geholpen met al mijn vragen en nakijken van stukken.

Je bent scherp en windt er geen doekjes om, maar je geeft ook hartelijke complimenten!

Toen kwam de training: twee dagen een super praktijkgerichte training die volgens mij echt onmisbaar is om dit examen succesvol te kunnen maken!!

Je weet hierdoor precies wat je kunt verwachten in het examen en dat geeft een gerust gevoel. Ook na de training liep het 1 op 1 contact met jou door. Je gaf altijd snel en uitgebreid antwoord ook als het avond of weekend was. Je drukte me op het hart om heel veel te oefenen (“tot je het kunt dromen”) en dat heb ik gedaan.

Desondanks was het examen écht wel pittig!

De druk wordt flink opgevoerd door de tijd en stress. Maar één ding weet ik zeker: zonder jouw training was het me niet gelukt.

Daarom kan ik iedereen aanbevelen die nog twijfelt om de KRMT training bij jou te doen! Je zult er absoluut geen spijt van krijgen!

Lieve Francine, nogmaals super bedankt!!!!

Jennifer van der Leest

Evelien Ploegmakers Makelaardij

Jennifer van der Leest Meer lezen »

Sanne Nieuwenhuis

Het is een week geleden dat ik het meest bevrijdende mailtje van dit jaar heb mogen ontvangen; die van SVM NIVO met het bericht dat ik ben geslaagd voor het KRMT vakbekwaamheidsexamen, Wow!!!

Eind september heb ik een heerlijk weekendje gehad in Wassenaar. Een weekendje waarin ik heb genoten van de prachtige omgeving, een mooi hotel, maar vooral van al jouw kennis en kunde om mij voor te bereiden op het laatste onderdeel van de KRMT opleiding; de vakbekwaamheid.

Direct bij thuiskomst heb ik mij aangemeld voor het examen, want jouw enthousiasme is aanstekelijk! Met al jouw tips en trics heb ik mij maanden voorbereid, de brochure gemaakt, het visiestuk geschreven en uiteindelijk het examen afgelegd.

Dit hele traject stond jij letterlijk iedere minuut klaar om feedback te geven, een hart onder de riem te steken en mij te motiveren om door te zetten. Ik ging zenuwachtig het examen in, maar vooral zelfverzekerd. Waarom? Nou beter dan met jouw hulp had ik mij niet kunnen voorbereiden; dus kom maar op examinatoren!

Natuurlijk maakte ik fouten en was ik onzeker over de uitslag, want moeilijk is het hoor. En daar kwam dan na 2 weken het mailtje binnen in mijn inbox. Met mijn hart in de keel heb ik deze geopend op mijn telefoon, moest ik met zwetende handjes naar beneden scrollen om de uitslag te lezen… en jawel; dikgedrukt staat daar dan het meest magische woord GESLAAGD.

Nu een week verder voelt het nog steeds onwerkelijk dat ik gewoon geen boeken meer hoef in te zien, dat ik weer vrije tijd oaver heb en de studie spanning verdwenen is. Dit alles was zonder jou niet gelukt.

Ik ben je eeuwig dankbaar voor het totale pakket. De leuke training, het duidelijke studiemateriaal, alle steun, korte lijntjes en nouja gewoon wie je bent. Top! Ik zal je echt aan iedereen aanraden en wie weet tref ik je in de toekomst weer voor een vervolg, want tja… studeren blijft leuk.

Thx!

Het was fijn dat jullie mijn begeleiding naar vakbekwaamheid wilden zijn!

Lieve groet!

Sanne Nieuwenhuis

Nieuwenhuis – meer dan een makelaar

Sanne Nieuwenhuis Meer lezen »

Niels Hoogendijk

Zojuist geslaagd voor mijn vakbekwaamheids examen.

Ik kan wel zeggen dat dit zonder de 2 daagse KRMT training van Francine niet gelukt was.

Tijdens de 2 daagse training wordt je overspoeld aan belangrijke info. Francine loopt het hele examen door en geeft goed aan wat belangrijk is. Ook na de training krijg je 24/7 begeleiding tot aan het examen.

Tijdens het examen klinkt alles heel bekend en weet je exact wat je te doen staat. Dat geeft echt een goed gevoel!

Kortom zeker een aanrader aan mensen die zich goed willen voorbereiding en het examen in één keer willen halen!!!

Succes!

Niels Hoogendijk

woongoed makelaars

Niels Hoogendijk Meer lezen »

Dyana vd Sluys

Lieve Hans & Francine,

Door de leerzame dagen in Wassenaar. de fantastische begeleiding van Francine, de waardevolle gesprekken met Hans, het gouden leer- en werkboek, de vele whatsappjes en al jullie handige tips ben ik ook geslaagd.

Eindelijk makelaar KRMT!

Ik zeg: DANK, DANK, DANK jullie wel!

Het was fijn dat jullie mijn begeleiding naar vakbekwaamheid wilden zijn!

Lieve groet!

Dyana vd Sluys

Concito Vastgoed BV

Dyana vd Sluys Meer lezen »

drs. Esther van Dijk

Goeiemorgen Francine,

Sorry voor mijn heel late reactie, maar weet je, je KRMT halen vanuit het niets, en zonder enige ervaring in de makelaardij je eigen kantoor beginnen kost gewoon even wat tijd :-) en ik moest natuurlijk alles vanuit de grond opstarten en ook nog tussendoor het RMT papiertje halen.

Geen idee of je nog op een review van mij zit te wachten, maar je krijgt ‘m toch :-)

Het vak is zo fijn joh, ik ontmoet zoveel mensen en het is héél leuk om van tevreden klanten waardering te krijgen. En dat doe ik gewoon helemaal zelf, alleen, die vrijheid is echt heerlijk! Dat weet jij als geen ander met al je ervaring!

Op momenten dat ik even wil sparren,  zijn er genoeg collega makelaars te vinden. Zelf ben ik ondertussen ook mentor geworden voor aspirant VBO leden die al willen werken, heel leuk.

Het regelwerk, het organiseren, de marketing, onderhandelen, alles in de makelaardij is precies wat ik ervan verwachtte en hoopte. Mocht jij in je trainingen meer mensen hebben die twijfelen om voor zichzelf te beginnen, gewoon zeggen dat ze het moeten doen! Ook zonder ervaring!

Ik zie en hoor over jouw trainingen met Hans van heel veel vakgenoten. Dus ik wéét dat jij nog steeds supergoed bezig bent! En heerlijk dat je dat met je man in jullie eigen bedrijf doen en niet meer voor grote opleiders!

En hier dan eindelijk, wat laat maar niet minder gemeend, mijn review voor jou:

“Ik heb les gekregen van Francine nog in de tijd dat ze voor diverse opleiders klassikaal vastgoedlessen gaf. Op vrijdagen deed ik vakbekwaamheid en op zaterdag register makelaar taxateur.

Francine heeft de examens inhoudelijk heel goed duidelijk gemaakt, en ons vooral geleerd te letten op de tijd en het werken onder die tijdsdruk!

Haar duidelijke leer- en lesmateriaal waren een goede samenvatting van wat je te wachten stond.  Heel handig om de kernfeiten makkelijk paraat te hebben.

En dus, zonder enige ervaring in de makelaardij, heb ik gewoon mijn examens in 1x gehaald, dankzij Francine haar goede tips!”

Esther van Dijk

Esther van Dijk makelaardij

drs. Esther van Dijk Meer lezen »

Ellen Eddema

Lieve Francine en Hans,

Na de basistheorie en het aanvullend wonen te hebben afgerond via het IPD, ben ik samen met 4 studiegenoten terecht gekomen bij Francine voor het vakbekwaamheidsexamen. De lovende reviews en het prettige contact hebben ons hierbij over de streep getrokken en ik kan zeggen: dit is 100% de juiste keuze geweest.

Wat ontzettend blij ben ik dat wij dit via jullie hebben gedaan. Het contact was vanaf moment één goed, direct en duidelijk. De 2 daagse training voor KRMT was informatief en leuk. We kregen vooraf al allerlei informatie zodat wij ons konden inlezen, alvast konden gaan werken en geriachte vragen konden stellen. Wat een verademing, de Francine Bijbel. Een gestructureerd, duidelijk boek met alle relevante informatie! Zonder jullie hulp, was dit nooit zo vlekkeloos verlopen.

Tijdens de training word je voorzien van snackjes en een heerlijke lunch verzorgd door Hans. Het tussendoor kunnen knuffelen met de 2 honden was voor mij dé kers op de taart.

Ook na de training volgt intensief contact via mail en de app. Al je vragen kun je stellen en je huiswerk wordt goed nagekeken met nuttige feedback. Thuis moet je oefenen, oefenen, oefenen maar met Francine als hulplijn, is dit goed te doen.

Francine en Hans, wat had ik zonder jullie gemoeten? Dit was anders ongetwijfeld op een drama uitgelopen. Nu heb ik mijn KRMT in één keer in de pocket en heb ik een geweldig weekend gehad met mijn studiegenootjes!

Dank, dank, dank!

Ellen Eddema

Lefier

Ellen Eddema Meer lezen »

Tjedde Kleine

Deze week heb ik eindelijk de mail van SVMNIVO ontvangen met het verlossende bericht: ik ben GESLAAGD voor het vakbekwaamheidsexamen! Hiermee heb ik mijn opleiding tot makelaar afgerond en ben ik K-RMT gecertificeerd. Het gevoel van opluchting en trots overheerst!

Precies 2 jaar geleden heb ik besloten om mijn passie te volgen en een carrièreswitch te maken naar makelaardij. Vol goede moed ben ik gestart met een klassikale opleiding tot makelaar KRMT Wonen bij één van de grote opleiders. Helaas vond ik de kwaliteit van lesgeven uitermate teleurstellend. Het is me gelukt om vrijwel alle theorievakken met zelfstudie in één keer af te ronden. Tijdens de opleiding heb ik wel leuke contacten opgedaan en hoorde ik steeds meer de naam van Francine Verbiest positief vallen.

Voor het afsluitende examen Vakbekwaamheid wilde ik niks aan het toeval overlaten en heb ik mij, samen met drie andere studiegenoten, ingeschreven voor de 2-daagse training bij Francine. Ik merkte direct dat Francine niks aan het toeval overlaat en haar uitleg en studiemateriaal waren een verademing. Concreet, to the point en een heldere uitleg. In die 2 dagen komt er veel informatie op je af, maar de gezelligheid met ons groepje gaf de nodige ontspanning.

Na de training weet je precies wat je te doen staat, maar dat betekent wel vele uren studeren en oefenen! Ik heb gemerkt dat dit naast een baan en gezin veel motivatie en doorzettingsvermogen vereist, maar ik wist waar ik het voor deed. Francine is altijd bereikbaar en reageert snel op vragen. Vooral het visiestuk vond ik een onduidelijke opdracht. Ook daarbij was Francine bereid om mij meerdere malen te voorzien van eerlijk commentaar, voordat ik op het goede spoor zat. Hoe mooi is het dat ik nu de maximale score heb op het visiestuk, mede dankzij Francine. Nogmaals bedankt!!

Kortom, de training bij Francine heeft ervoor gezorgd dat ik nog nooit zo goed voorbereid een examen in gegaan ben. En het resultaat mag er zijn: ons hele groepje is in 1x geslaagd!

Ik kan de training bij Francine Verbiest dan ook van harte aanbevelen bij iedereen die makelaar wil worden.

Tjedde Kleine

JIP makelaars

Tjedde Kleine Meer lezen »

Nick Suppers

Francine en Hans,

Ontzettend bedankt voor de geboden hulp waardoor ik het vakbekwaamheidsexamen KRMT heb kunnen halen.

Jullie denken mee en leveren maatwerk diensten daar waar mogelijk en nodig uit eigen initiatief, geweldig!

Duidelijke uitleg en antwoorden waar je iets mee kan.

Dikke aanrader!

Nick Suppers

Mijn huis en ik Makelaars

Nick Suppers Meer lezen »

Winkelwagen
Scroll naar boven