Geert Siereveld
Hi Francine en Hans,
Ik wil jullie bedanken voor jullie inzet, hulp en eerlijke feedback!
Francine staat altijd voor je klaar.
Het heeft mij enorm geholpen in het behalen van mijn KRMT diploma.
Ik zal jullie bij iedereen aanbevelen!

Hi Francine en Hans,
Ik wil jullie bedanken voor jullie inzet, hulp en eerlijke feedback!
Francine staat altijd voor je klaar.
Het heeft mij enorm geholpen in het behalen van mijn KRMT diploma.
Ik zal jullie bij iedereen aanbevelen!

Jaaa!!! Geslaagd! 🥳
Ik had (bijna) geen twijfel maar was dan ook zo onwijs goed voorbereid door Francine en Hans!
De online lessen van Francine waren super relaxed vanuit mijn eigen omgeving en door alles zo visueel te maken zo duidelijk. Ik vond dit laatste stuk vakbekwaamheid het allerleukste om te doen maar dit komt echt door Francine en haar leuke leer methode. Zou het een saai boek zijn geweest dan had het me nooit zo getrokken als nu.
Dag en (bijna) nacht is Francine op de app en komt altijd met (soms streng maar altijd onderbouwd) goed advies. Wat een vakvrouw!!
Na de training met Hans waren mijn laatste twijfels helemaal weggenomen en heb ik examen kunnen doen zonder zenuwen en compleet klaar en voorbereid.
Ik zou willen dat er meer van dit soort studies zouden zijn want dit maakt studeren zo leuk.
Bedankt lieve, lieve Francine en Hans voor al jullie aandacht en meeleven.

Dankzij de ebooks van Francine had ik een duidelijke samenvatting van de toetstermen Rechten!
Hiermee kreeg ik eindelijk overzicht in de enorme bult aan (overbodig) materiaal van mijn eerdere opleider.
Tevens ook de ebooks voor de praktijkopdrachten aangeschaft en het resultaat mag er inmiddels zijn;
GESLAAGD! 🥳

Chantal Braspenning Meer lezen »
“na het niet behalen van het onderdeel aankoop in mijn eerste examen, was ik bang dat ik de herkansing ook niet zou halen zonder wat extra begeleiding.
Ik begreep niet goed wat ik verkeerd had gedaan.
Ik hoorde van de trainingen van Francine en kon een specifieke -op-maat-aankoop-training- bij haar boeken.
Door Francine theoretisch en met Hans een aankoopsimulatie geoefend en daardoor op het juiste pad gehaald.
Daarna heb ik in mijn herkansing intake het maximale aantal punten behaald!
Bedankt Francine en Hans!

Maandag 2 maart was het dan eindelijk zover ik zou mijn vakbekwaamheidsexamen uitvoeren voor de het diploma KRMT makelaar wonen!
In spanning wachtend tot ik aan de gang mocht en werd meegenomen naar mijn kantoortje bij SVMNIVO.
Daar begonnen aan het examen en langzamerhand onderdeel voor onderdeel behandeld totdat ik het hele examen had afgehandeld. Ieder onderdeel ben ik lachend in gegaan en er is die dag geen lach van mijn gezicht verwijderd geweest. Ieder onderdeel maakte mij weer meer enthousiast in dit vak en heeft mij laten zien dat ik dit vak echt leuk vind!
Uiteindelijk na 11 dagen met spanning te hebben gewacht op de uitslag als mooie afsluiter van de week net voor het weekend het allermooiste mailtje ooit ontvangen. Je bent geslaagd!!!
Wat een geweldige ervaring en leuk examen was dit, mede dankzij jou Francine, omdat je mij zo goed heb laten zien hoe dit examen in zijn werking gaat en wat ze bij SVMNIVO allemaal van je verwachten. Wellicht daarom ook dat mijn lach continue op mijn gezicht stond omdat ik exact wist wat er ging komen en mijn examen daardoor zo goed door liep.
Lieve Francine, wat heb je me goed geholpen! Ik dank je voor je geweldige inzet en positieve vibes voor dit mooie vak.
Bij mij sta je hoog aangeschreven en ik zal jou aan iedereen aanbevelen die ook op examen moet!
Super bedankt voor alles!

Francine,
Ik kan het nog niet bevatten, maar ik ben gewoon geslaagd 🎉 voor mijn vakbekwaamheidsexamen!
Ik ben zo blij en dankbaar!
Jij ontzettend bedankt voor al je hulp en support, echt top!

Sylvia van den Bogaard Meer lezen »
Lieve Francine en Hans,
Na 3 weken wachten dan vandaag eindelijk de uitslag gekregen van mijn mondeling examen Vakbekwaamheid. GESLAAGD!!!
Ook al had ik een goed gevoel over het examen … wachten op de uitslag blijft toch wel een dingetje…Misschien kan je daar ook een training in gaan geven Francine!
Maar even zonder gekheid, in één keer slagen voor dit examen was zonder jou en Hans nooit gelukt. Jullie hebben me er letterlijk helemaal klaar voor gestoomd.
Het examen zelf vond ik hierdoor ook eigenlijk best leuk om te doen.
Hans had mij ook goed voorbereid op het onderhandelingsgedeelte, waardoor ik niet met mijn mond vol tanden stond.
Nogmaals dank, dank, dank voor je leerzame online training, je krijgt het voor elkaar om in 2 dagen door alle stof heen te gaan.
Verder je hulp bij het maken van mijn brochure en visiestuk en dan nog de dagelijkse appjes met kennis vragen!
Jullie zijn twee fantastische mensen die door jullie training een hoop kandidaten aan hun diploma helpen.
Mensen met het hart op de goede plaats, een warme persoonlijkheid, meeleven met alle kandidaten en heeeeel veel humor hebben!
Dank, dank, dank voor alles!
Ik ga jullie missen… maar als ik in de buurt ben….. weet ik jullie te vinden in Wassenaar!

Drie weken voor mijn examen had ik contact met Francine; of het verstandig was om een training bij haar te volgen. In dat gesprek werd me al snel duidelijk dat ik de hulp van Francine goed kon gebruiken.
Een week voor het examen had Francine toevallig nog een plekje vrij. Twee dagen in een sneltrein vaart door de examenstof gegaan, waarbij Francine heel goed de nadruk op de juiste plekken legt.
Met haar ervaring brengt zij heel veel materiaal en leerstof toch begrijpelijk over.
Na die training had ik nog maar 1 week tot mijn examen. Die hele week ben ik druk geweest met oefenen zoals Francine had aangegeven.
Dit was niet altijd even makkelijk, maar Francine is altijd per app beschikbaar en reageert echt snel op de vragen die je (ook in het weekend) hebt.
Zonder de hulp van Francine was het mij zeker niet gelukt.
Bedankt Francine, je bent een echte kanjer ! ! ! !

Lieve Francine,
Ik kan het nog steeds niet geloven; ik ben geslaagd!
Na 1 week al de uitslag.
Dankjewel voor al je hulp.
Toen ik met de opleiding begon was ik het minst bang voor het laatste examen, maar toen het dichterbij kwam realiseerde ik me dat het niet alleen om een rollenspel ging maar veel meer omvatte.
Na zoveel positieve verhalen heb ik me bij jou ingeschreven en wat ben ik blij dat ik dat heb gedaan! Zonder jou was het me nooit zo snel en in 1 keer gelukt.
Je was behulpzaam, kritisch en stimuleerde continu om door te gaan en het nog net even naar een hoger level te tillen.
Heel veel dank en nu even genieten en vooral even niks………

Beste Francine,
Graag wil ik jou even in het zonnetje zetten!
Jouw enthousiasme voor het vak en tomeloze inzet om je examenkandidaten klaar te stomen zodat ze met zelfvertrouwen op examen kunnen is bewonderingswaardig.
Ik kan het weten want ik was een van hen!
Jouw online examentraining heb ik als zeer prettig ervaren en dat geldt ook voor de online sessie ‘onderhandelingen voeren’ met Hans.
Met jullie vakkennis, duidelijke uitleg en een overzichtelijk examenboek wordt je goed voorbereid om op examen te gaan.
Heb je een vraag dan reageer jij binnen een dag! Ook je motiverende woorden waren een goede stimulans.
Het was hard werken en veel oefenen, maar ik ging goed voorbereid op examen.
Inmiddels heb ik vernomen, dat ik ben geslaagd voor mijn Vakbekwaamheidsexamen Makelaar Wonen.
Ik ben super trots ben op deze prestatie.
‘Francine’ is een echte aanbeveling!

Hallo Francine, door alle hectiek vergeet ik bijna een bericht te sturen.
Ik heb mijn vakbekwaamheidsexamen gehaald!
Ik ben super blij met uw hulp: de tips, begeleiding en betrokkenheid
Dank u wel!

Beate Felix-Pieters Meer lezen »