VastgoedCert
Alexandra van Dedem
Yes, het resultaat is binnen 🎉 Geslaagd voor mijn vakbekwaamheid!
Enorm blij en opgelucht!!
Nogmaals grote dank aan Francine en Hans voor alle begeleiding, support en vertrouwen!
Zonder jullie was het niet gelukt!

Alexandra van Dedem Meer lezen »
Hendrik de Boer
Yesss, met 75 van de 80 punten in een keer geslaagd voor het vakbekwaamheidsexamen!
Bedankt voor al je tips en adviezen, Francine. Heb ik veel aan gehad! Je bent echt een aanrader!

Anneloes
Owwww super!!!
Ik ben geslaagd voor vakbekwaamheid wonen, het staat in mijn SVMNIVO account!
Met bibberende vingers heb ik op de computer zitten inloggen, Kloppend hart 🤣 serieus!
Wat een opluchting.
De dingen die ik wist dat fout waren had ik ook fout maar zo fijn en ik ben zo opgelucht.
Zowel jij Francine, als Hans, nogmaals enorm bedankt voor jullie support!!! 👍🏻👌🏼

Floor Hoeks
IK BEN GESLAAGD, yessss! 🎉
Dit allemaal dankzij de geweldige begeleiding van Hans en Francine!
Zelden zulke goede opleiders meegemaakt die zo goed op de hoogte zijn en helemaal up-to-date blijven met alle stof.
Een mega aanrader — ik geef jullie een dikke 10+!
Dankjewel voor de fantastische service!

Carlo Mulder
Francine en Hans,
Dank jullie wel voor jullie begeleiding naar de examendag en de goede voorbereiding ervan.
Het heeft mij zeker geholpen om deze opleiding binnen de 2 jaar te halen én dan heb ik ook nog alle modules in 1x gehaald en dat op m’n 51e 😉.
Bij mij knallen de kurken!🍾

Vincent Cools
Hallo Francine
Uitslag van SVMNIVO in mijn mail, ik heb het vakbekwaamheidsexamen gehaald!
Dank aan jou en Hans, jullie hebben me veel tips en tricks geleerd die van pas zijn gekomen.

Lars Pennings
Hi Francine, volgens mij ben ik geslaagd 😅🥳
Ben echt megablij!!
Alle 3 onderdelen gehaald, 2 staan op VOLDOENDE en 1 zelfs op GOED!
Top,
Dankjewel voor al je hulp 🙏🏼

Judith de Regt
Hallo Francine
Ik heb uitslag gekregen van SVM NIVO, dat ik geslaagd ben!
Ben zoooooo blij!
En m’n feedback en score is over het algemeen ook goed.
Dankjewel!!

Melle van de Loo
Lieve Francine,
Ik ben geslaagd voor het vakbekwaamheidsexamen!
Zó blij en opgelucht!
Ontzettend bedankt voor al je hulp, support en het meedenken.

Gwendolyn
Beste Francine,
Blij dat ik na ruim 20 jaar toch de laatste stap heb gezet richting Register Makelaar, mede dankzij jouw 2-daagse training. Een pittig en intensief traject, maar absoluut de moeite waard. Nadat ik de eerste ronde door tijdgebrek niet direct kon doorpakken, heb ik je training nog een tweede keer gevolgd. En eerlijk: de kracht van herhaling maakte echt het verschil.
Ik kan het zeker aanbevelen. Tip voor toekomstige leerlingen: na de 2-daagse training ben je er nog lang niet. Ga in de twee maanden erna meteen vol aan de slag, anders verdwijnen belangrijke details naar de achtergrond.
Je trainingsopbouw zit ijzersterk in elkaar. Je brengt structuur in een enorme hoeveelheid stof en weet precies waar de focus moet liggen. Je energie werkt aanstekelijk, je feedback op het huiswerk is scherp en inhoudelijk top. Je begeleiding richting het examen is geweldig: je trekt je leerlingen erdoorheen, mits je je huiswerk netjes doet ;-). Fijn dat ik in de maanden tot het examen altijd even met je kon appen en snel antwoord kreeg.
Wat jou echt onderscheidt, is je combinatie van praktijkervaring in de makelaardij en je didactische kwaliteiten vanuit het onderwijs. Je bent goed bekend met de wereld van de NVM, VastgoedCert en SVMNIVO, waar de regels voortdurend veranderen. Je attendeert je leerlingen op actuele wijzigingen en zorgt dat we altijd met de juiste kennis aan de slag gaan. Je lesboeken zijn overzichtelijk, actueel en heel prettig om tijdens de voorbereiding op het examen te gebruiken.
Het was ook heel leuk om andere leerlingen in hetzelfde traject te leren kennen; met een aantal heb ik zelfs contact gehouden. Extra fijn is dat jouw trainer Hans vlak voor het examen nog een sessie kan geven om de rollenspellen die op het examen voorkomen te oefenen.
Ik kan jouw 2-daagse training van harte aanbevelen aan iedereen die de stap wil zetten naar KRMT of RM.
Dank voor alles, en we blijven jullie zeker promoten!


