Eerst via een ‘grote’ opleider de cursus voor Vakbekwaamheid gevolgd, dit helaas zonder een helder beeld te krijgen van wat het examen Vakbekwaamheid precies inhoudt.
Vervolgens de twee-daagse KRMT Tempo training bij Francine geboekt en daarna was het voor mij wél duideliajk hoe het examen in elkaar zit en wat er van mij verwacht werd. Hiermee kon ik aan de slag om mij voor te bereiden op het examen.
Ook na de training kon ik terecht bij Francine met al mijn vragen. Haar terugkoppeling is super snel wat echt heel fijn is.
Dank Francine en Hans voor jullie steun en persoonlijke begeleiding.
Ik ben GESLAAGD voor het KRMT examen!!! Zo blij dat het er nu op zit. Ik ben ook ontzettend blij met jouw training en begeleiding.
Korte lijntjes, snel antwoorden op vragen en door de training was ik heel goed voorbereid op het examen, ik wist precies wat ik kon verwachten van dit ruim 3.5 uur durende examen. Mijn vragen en jouw snelle antwoorden en huiswerkopgaven via whatsapp waren voor mij telkens even de denkbeeldige schop onder de kont om me weer vol te focussen op de voorbereidingen van dit examen.
Ik moest het examen natuurlijk zelf doen, bepaalde zelf hoeveel tijd ik kon besteden aan voorbereiding en huiswerk maar jij was er altijd voor mijn begeleiding en ondersteuning. Mijn werk tussentijds laten controleren was geen probleem en zat ik even met een motivatiedip, dan stond jij weer ter ondersteuning voor me klaar.
Wat ik heel bijzonder vond aan jouw begeleiding is dat stukje aandacht voor examenstress. Dit heb ik niet eerder ervaren in opleidingen noch cursussen en mij gaf dat echt de rust om met vertrouwen naar het examen te gaan.
Wát ben ik blij dat ik de keuze heb gemaakt om bij jullie mijn vakbekwaamheidstraining te volgen. Duidelijke uitleg tijdens de 2 daagse training, een lekkere lunch en goed contact met Francine tot op de dag van mijn examen.
Zelfs óp de dag van mijn examen heb ik nog mijn laatste vragen mogen en kunnen stellen via WhatsApp met Francine.
Ik raad iedereen aan die goed voorbereid richting het vakbewaamheidsexamen wonen wil gaan om een training bij Francine en Hans te volgen.
Dankzij hen wist ik precies wat ik kon verwachten op het examen en kan ik nu met trots zeggen dat ik in 1 keer geslaagd ben en mij in het KRMT register mag gaan laten inschrijven!
Net als bij ieder examen bekijk ik altijd welke exameneisen er gesteld worden aan de volgende module. Zo ook voor vakbekwaamheid en ik dacht direct, hoe dan, wat dan, wat willen ze, wat veel, oftewel ik was direct het overzicht kwijt.
Gelukkig kwam mijn collega met wat later bleek “de Gouden tip”. Ga naar Francine!!!!! En wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb.
Of je nu starter bent (en nog niet veel ervaring hebt opgedaan) of net als ik al wat ervaren bent (en eigenlijk altijd te weinig tijd hebt voor studie) met de Tempo tweedaagse training van Francine weet je waar je aan toe bent en weet je waar je je op moet voorbereiden.
En dan is het een kwestie van doen, oefenen totdat je het kan dromen!
En als je het serieus doet, je banaantje 😉 bij je hebt (heb je echt nodig want je gaat achter elkaar door) dan slaag je net als ik in 1x.
Zo blij!!!!
Dank je wel Francine en Hans, Ik zal jullie bij iedereen die het wil horen aanbevelen!
Eind 2016 ben ik begonnen aan de KRMT-opleiding bij IPD-opleidingen. Dit was geen succes, beloftes werden daar namelijk niet nagekomen. Maar het positieve daarentegen is, dat ik Francine bij IPD-opleidingen heb ontmoet. En als dat niet was gebeurd had ik nu niet mijn KRMT-diploma ‘in the pocket’. Wat een geluk!
Het examen vakbekwaamheid wonen KRMT is pittig te noemen, vooral als je geen werkervaring hebt in de makelaardij. Francine heeft mij vanaf het begin zoveel vertrouwen gegeven dat ook mensen zoals ik, die niet in de makelaardij werkzaam zijn, kunnen slagen voor het examen. “Dat betekent wel hard werken” zei ze en dat had ik er graag voor over.
Na het halen van de Basistheorie Vastgoed ben ik afgereisd naar Francine
Zowel Francine en Hans zijn betrokken en adequaat in het overbrengen van de leerstof. Door hen worden alle puntjes op de i geplaatst. Je ontvangt handig leer- en lesmateriaal waarmee je je de stof eigen maakt. De tips en tricks en vooral persoonlijke aandacht van Francine zijn waardevol. Je wordt ‘klaargestoomd’ voor het examen.
Voor het examen heb ik mijn verkoopplannen door Francine na laten kijken en haar opmerkingen daarover ter harte genomen, totdat ik uiteindelijk de volgende opmerking van Francine onder mijn huiswerk zag: ‘K.E.U.R.I.G’.
Ik heb nog een extra gesprekstraining bij Hans gevolgd in augustus om het onderdeel ‘onderhandelingen’ beter onder de knie te krijgen. Die training 1 op 1 met hem was top!
Na deze trainingen had ik er gewoon zin in gekregen om het examen af te leggen. Ik had een goed gevoel bij de voorbereiding. En als dat gevoel goed is dan ga je met veel vertrouwen het examen in heb ik ervaren.
Mijn resultaat? Geslaagd!
Ik kan iedereen aanraden om naar Francine en Hans af te reizen en de betrokkenheid, de kennis, de steun en het vertrouwen die zij je tijdens de trainingen aan je geven te ervaren.
Eind januari 2018 begon ik volg goede moed met de opleiding tot KRMT bij IPD opleidingen. De lessen en zo ook de examens volgden elkaar in vlot tempo op.
Ik raakte overmoedig doordat ik alle modules achter elkaar succesvol afrondde . Terwijl ik nog bezig was voor het examen praktijkleer makelaar, gaf ik me al op voor het examen vakbekwaamheid bij SVMNIVO. Ik voerde de druk voor mezelf daarmee wel op, want de beste resultaten bereik je alleen als examens snel na het volgen van de leerstof behaald zijn. Ik zat dus met twee modules tegelijk.
Door alle positieve geluiden die ik vernam, besloot ik me aan te melden bij Francine voor de KRMT Tempo Training. In november volgde ik de twee dagen bij Francine en Hans in een groepje met nog 2 medestudenten.
Deze twee dagen waren vanaf het ontvangst tot het uitzwaaien inspirerend en zeer hartelijk. Francine en Hans hebben me zoveel tools gegeven deze twee dagen om goed voorbereid het examen in te gaan. Toch was ik even de drive kwijt om door te gaan. Het schrijven van m’n visiestuk stokte, ondanks dat het onderwerp in 1x werd goedgekeurd door SVMNIVO.
Gelukkig was daar Francine om me vooral aan te moedigen door te gaan om ook het laatste stukje van de opleiding af te ronden. Ze gaf me aan dat ze zelf ook graag haar schaapjes op het droge wilde hebben. Hoe mooi is dat !
In juli heb ik uiteindelijk examen gedaan en ondanks het feit dat ik het even voor me heb uitgeschoven kan ik zeggen dat ik het zonder alle ondersteuning en aanmoediging van Francine en Hans niet had gered.
Echt enorm bedankt en wat ben ik blij dat het diploma in the pocket is !
Francine, in jouw training is alles goed en duidelijk besproken en uitgelegd.
Als ik het van tevoren had geweten hoe jouw training zou gaan had ik het examen dichter op de lessen gepland.
Na jouw online lesdagen moest ik het visiestuk en de brochure nog maken, ik had nog geen onderwerp en wist ook echt niks. Vond het heel fijn dat jij me daarbij geholpen hebt alles hebt nagekeken voordat ik instuurde.
Super blij dat ik geslaagd ben bedankt voor alle hulp!